close

岩岩12月頭去左北海道,真係要同大家推介呢間溫泉酒店: 北海道湖景洞爺(TOYA) 乃之風度假酒店

http://en.nonokaze-resort.com/

酒店有SHUTTLE去Sapporo站:

Pick-up
Dpt. Sapporo Station ・・・ 13:30
Arv. The Lake View Toya Nonokaze Resort ・・・ 16:05
Send-off
Dpt. The Lake View Toya Nonokaze Resort ・・・ 10:00
Arv. Sapporo Station ・・・ 12:30
The designated meeting place is located on Kaneno Hiroba(鐘の広場) on the Nouth exit east side of JR Sapporo station
Our staff will waiting for you from 13:00 to 13:30.

建議行程:第2天早上可前往有珠山火山展望台觀光同搭覽車,風景超美啊~~

 

去酒店LOBBY,就見到整塊落地玻璃,睇晒成個湖景,靚到傻左~

裝修好新,超有氣派!大廳超舒服有大Sofa,仲有高級音響,成個環境都好relax~

check in 完我地等上房個陣個staff過左我地sofa,送左蔓越莓果汁同餅乾俾我地等個陣享用,超好服務!

順帶一題係,我地溜左部電話係另一間登吭既溫泉酒店,好傍皇咁同d staff講,d staff勁好幫我地聯繫間酒店,仲幫我地搵宅急便送去我地第2間酒店,超贊既服務態度!

 

Image result for 乃之風溫泉飯店

Image result for 乃之風溫泉飯店

 

 

小點心:)

Image result for 乃之風溫泉飯店

 

之後我地上房啦~我地訂既係和洋式房,嘩好大好靚呀!房入面有張日式台有d小點心同茶俾我地,睇到全個湖景超超超震憾!

 

 

Image result for 乃之風溫泉飯店

出左去行下,影下相,去溫泉街買甜唔同酒番房嘆~

 

!

之後去浸溫泉,真係同相模一樣呀!超relax!

Image result for 乃之風溫泉飯店

 

之後我地加左每人5400yen食懷石料理,超值得!一定要試,11道菜每道都超精緻,仲要超好味!佢塊和牛,溶係口超滋味想encore再encore囉!

和牛特寫

早餐都轉左和食,食左2個鐘.飽到落腳指尾呀!抵呀~

總括黎講我地用左6萬幾yen係呢間酒店不過勁值得,係成個trip最完美既一日!祝大家旅途愉快!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    BB Ying 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()